SLA - servis i održavanje IT sustava

Servisna djelatnost
Servisni odjel Filip informatike u mogućnosti je ponuditi uslugu sistem integracije i održavanja. Naši djelatnici s višegodišnjim iskustvom i najprestižnijim svjetskim servisnim certifikatima (Cisco, Microsoft, Hp…) sposobni su riješiti svaki strojni ili programski problem, ali i kvalitetno Vas savjetovati. Servisne usluge koje pokriva servisni odjel Filip informatike protežu se od popravaka sitnih kvarova i nepravilnosti u radu do projektiranja, instalacija i održavanja velikih sustava.

Kontakt telefon: 091/22 11 377

Održavanje informatičkih sustava
Kontinuitet poslovanja na najbolji ćete naći zaštititi potpisivanjem ugovora o održavanju, birajući pritom ono vrijeme odziva našeg servisnog tima koje Vam najviše odgovara. Bez obzira koji model odabrali, svojoj tvrtki ćete osigurati brži rok odziva, skraćeno vrijeme popravka te mogućnost korištenja zamjenskih uređaja.
Prednosti potpisivanja ugovora ovakvog tipa prepoznali su brojni naši korisnici te Vas pozivamo da provjerite našu referentnu listu korisnika.

Modeli održavanja:
-održavanje po pozivu
-održavanje u radno vrijeme servisa (ponedjeljak-petak, 8-16h)
-održavanje non-stop (svaki dan, 0-24h)

Vrste održavanja:

Sistemsko održavanje
-sistemski rad obuhvaća rad na serveru, održavanje pristupa internetu, održavanje mrežne infrastrukture, kontrola backupa, konzalting
-u sistemsko održavanje je uključeno održavanje operativnog sustava servera MS Windows server 2003/2008/2012/2016/2019, e-mail MS Exchange servera, Microsoft ISA servera, Microsoft SQL servera, antivirusnog softvera, print servera, backup programa
-održavanje servera sastoji se od preventivnog i korektivnog djela
-preventivni dio uključuje svakodnevno nadgledanje rada hardverskog djela servera(temperatura, rada diskovnog sustava, rada mrežnog sustava) te softverskog djela servera (pregled logova, updatea, antivirusne zaštite)
-preventiva se djelomično obavlja udaljeno iz našeg servisa uz dogovor s odgovornom osobom
-korektivni dio se sastoji od rješavanja mogućih problema nastalih u radu servera te izvršavanje zahtjeva upućeni od strane korisnika
-korektivni dio se djelomično obavlja udaljeno iz našeg servisa uz dogovor s odgovornom osobom
-osoblje je certificirano za rad sa serverskim, korisničkim, mrežnim i perifernim sustavima
-održavanje mrežne infrastrukture podrazumijeva nadgledanje rada mrežne infrastrukture te nadogradnja istog
-održavanje pristupa internetu obuhvaća kontrolu rada routera te Microsoft ISA servera ili pripadajućeg rješenja
-kontrola rada backupa obuhvaća kontrolu rada backup uređaja te pripadajućeg softwarea
-pod konzaltingom smatramo izradu rješenja prema zahtjevu korisnika te edukaciju korisnika

Održavanje radnih stanica i opreme
-obuhvaća servis računala (hardware i software), printera, barkod čitaća te ostale periferne informatičke opreme
-sastoji se od preventivnog i korektivnog djela
-preventiva dio uključuje nadgledanje rada računala
-pregled logova, kontrola antivirusne zaštite
-kontrola nadogradnje operativnih sustava
-preventiva dio se djelomično obavlja udaljeno iz našeg servisa uz dogovor s odgovornom osobom
-korektivni dio se sastoji od rješavanja mogućih problema nastalih u radu računala
-korektivni dio se djelomično obavlja udaljeno iz našeg servisa uz dogovor s odgovornom osobom
-osoblje je certificirano za servis računala i printera