Servis strojeva, opreme i vozila (Unregistered version)

Servis

Modul Servis poslovno informacijskog sustava 4D Wand, prati transakcije i problematiku popravka robe i uređaja, kao i povrata i kontrole neispravne robe. S obzirom na mogućnost setiranja svih parametara aplikacije, modul je prilagodljiv različitim vrstama i načinima vođenja servisa. Modul je potpuno integriran s robno - materijalnim knjigovodstvom veleprodaje i maloprodaje.

Za objekte servisa (uređaji koji se prate po serijskom broju) automatski se kreira dnevnik istih, te je time moguće pratiti povijest popravaka, utrošenog materijala i usluga kroz godine.

U modulu Servis nalaze se sljedeći dokumenti:

  • Skladišne primke
  • Otpremnice
  • Izlazni računi
  • Izdatnice
  • Razduženje skladišta
  • Reversi
  • Povrat reversa
  • Prijenosnice
  • Planiranje zaliha
  • Primke tuđe neispravne robe
  • Izlazni revers tuđe neispravne robe za popravak
  • Povrat reversa tuđe neispravne robe za popravak
  • Razduženje skladišta tuđe neispravne robe
  • Povrat neispravne robe
  • Projekti/Poslovi

Radni nalozi koji se mogu otvoriti su:

  • Servisni radni nalozi
  • Radni nalozi sastavnica
  • Kontrolni radni nalozi

Servisni radni nalog uključuje:

  • Broj naloga
  • Datum naloga
  • Objekt naloga
  • Vrstu objekta
  • Kupca
  • Rabat
  • Datum poziva i datum izvršenja
  • Podatke o obračunu poreza nad dokumentom (za fakturiranje)
  • Djelatnika koji je odgovoran za radni nalog
  • Tip: Jamstvo, ugradnja, popravak, intervencija, edukacija, preventiva, održavanje, reklamacija, sklapanje, ostalo
  • Opis uzroka
  • Opis zahvata
  • Napomene za radni nalog

Na svaki radni nalog se mogu vezati stavke materijala i usluge. Nalozi se mogu direktno fakturirati.

Kontrolni radni nalog uključuje:

  • Broj naloga
  • Datum naloga
  • Skladište na kojem se nalazi roba koja se kontrolira

Za svaku stavku koja se kontrolira se može definirati:

  • Količina
  • Serijski brojevi robe koja se kontrolira
  • Rezultat kontrole
  • Status: Nije testirano, testirano-ispravno, testirano-neispravno
  • Odredišno skladište za artikl
  • Djelatnik koji je kontrolu izvršio

Vozila

Modul sustava 4D Wand Vozila, obuhvaća evidencije i transakcije iz problematike prodaje i popravka vozila. S obzirom na mogućnost setiranja svih parametara aplikacije, modul je prilagodljiv različitim vrstama i načinima vođenja servisa i prodaje vozila. Modul je potpuno integriran s robno - materijalnim knjigovodstvom veleprodaje i maloprodaje.

Za vozila automatski se kreira dnevnik istih, te je time moguće pratiti povjest popravaka, utrošenog materijala i usluga kroz godine.

Evidencija vozila uključuje sljedeće parametre:

  • Marka vozila
  • Tip vozila
  • Kupac
  • Proizvođač
  • Vlasnik
  • Dealer
  • Broj šasije
  • Boja
  • Broj motora
  • Obujam motora
  • Snaga motora
  • Težina vozila
  • Broj sjedala
  • Godina proizvodnje
  • Datum registracije
  • Broj registarske oznake
  • Podaci potrebni za obračun posebnog poreza na motorna vozila
  • Iznos trošarine
  • Postotak porezne olakšice
  • Datum i dokument narudžbe
  • Potvrdu narudžbe
  • Datum i dokument ulaska na carinu
  • Datum i dokument carinjenja
  • Ulazni račun
  • Datum i dokument isporuke
  • Datum najavljenog kontakta
  • Tekstualnu napomenu za vozilo
  • Fotografiju (konkretnog vozila ili tipa vozila)

Tipovi vozila se definiraju kao i svaki ostali artikl u aplikaciji. Konkretne instance tipova se definiraju prema potrebi. Vozila se mogu unositi na bilo koji tip dokumenta u aplikaciji: Primke, Pretponude, Ponude, Otpremnice, Izlazni računi,…

Radni nalozi nad vozilima uključuju:

  • Broj naloga
  • Datum naloga
  • Vozilo nad kojim se vrši radni nalog
  • Tip naloga (Redovni servis, Priprema vozila, Popravak vozila,…)
  • Simptom kvara (registar)
  • Opis simptoma kvara
  • Razlog kvara (registar)
  • Opis razloga kvara
  • Djelatnika odgovornog za vozilo
  • Datum i vrijeme predviđenog završetka rada
  • Stanje kilometar sata
  • Podatke o obračunu poreza nad dokumentom (za fakturiranje)
  • Tekstualni opis radova
  • Opis zatečenih oštećenja
  • Opis neodobrenih radova
  • Opis izvršitelja radnog naloga

Na svaki radni nalog se mogu vezati stavke materijala i usluge. Za svaku stavku usluge je moguće upisati stavke realizacije usluge: lista djelatnika i vremena rada. Nalozi se mogu direktno fakturirati.