Servis strojeva, opreme i vozila (Unregistered version)
Servis
Modul Servis poslovno informacijskog sustava 4D Wand, prati transakcije i problematiku popravka robe i uređaja, kao i povrata i kontrole neispravne robe. S obzirom na mogućnost setiranja svih parametara aplikacije, modul je prilagodljiv različitim vrstama i načinima vođenja servisa. Modul je potpuno integriran s robno - materijalnim knjigovodstvom veleprodaje i maloprodaje.
Za objekte servisa (uređaji koji se prate po serijskom broju) automatski se kreira dnevnik istih, te je time moguće pratiti povijest popravaka, utrošenog materijala i usluga kroz godine.
U modulu Servis nalaze se sljedeći dokumenti:
- Skladišne primke
- Otpremnice
- Izlazni računi
- Izdatnice
- Razduženje skladišta
- Reversi
- Povrat reversa
- Prijenosnice
- Planiranje zaliha
- Primke tuđe neispravne robe
- Izlazni revers tuđe neispravne robe za popravak
- Povrat reversa tuđe neispravne robe za popravak
- Razduženje skladišta tuđe neispravne robe
- Povrat neispravne robe
- Projekti/Poslovi
Radni nalozi koji se mogu otvoriti su:
- Servisni radni nalozi
- Radni nalozi sastavnica
- Kontrolni radni nalozi
Servisni radni nalog uključuje:
- Broj naloga
- Datum naloga
- Objekt naloga
- Vrstu objekta
- Kupca
- Rabat
- Datum poziva i datum izvršenja
- Podatke o obračunu poreza nad dokumentom (za fakturiranje)
- Djelatnika koji je odgovoran za radni nalog
- Tip: Jamstvo, ugradnja, popravak, intervencija, edukacija, preventiva, održavanje, reklamacija, sklapanje, ostalo
- Opis uzroka
- Opis zahvata
- Napomene za radni nalog
Na svaki radni nalog se mogu vezati stavke materijala i usluge. Nalozi se mogu direktno fakturirati.
Kontrolni radni nalog uključuje:
- Broj naloga
- Datum naloga
- Skladište na kojem se nalazi roba koja se kontrolira
Za svaku stavku koja se kontrolira se može definirati:
- Količina
- Serijski brojevi robe koja se kontrolira
- Rezultat kontrole
- Status: Nije testirano, testirano-ispravno, testirano-neispravno
- Odredišno skladište za artikl
- Djelatnik koji je kontrolu izvršio
Vozila
Modul sustava 4D Wand Vozila, obuhvaća evidencije i transakcije iz problematike prodaje i popravka vozila. S obzirom na mogućnost setiranja svih parametara aplikacije, modul je prilagodljiv različitim vrstama i načinima vođenja servisa i prodaje vozila. Modul je potpuno integriran s robno - materijalnim knjigovodstvom veleprodaje i maloprodaje.
Za vozila automatski se kreira dnevnik istih, te je time moguće pratiti povjest popravaka, utrošenog materijala i usluga kroz godine.
Evidencija vozila uključuje sljedeće parametre:
- Marka vozila
- Tip vozila
- Kupac
- Proizvođač
- Vlasnik
- Dealer
- Broj šasije
- Boja
- Broj motora
- Obujam motora
- Snaga motora
- Težina vozila
- Broj sjedala
- Godina proizvodnje
- Datum registracije
- Broj registarske oznake
- Podaci potrebni za obračun posebnog poreza na motorna vozila
- Iznos trošarine
- Postotak porezne olakšice
- Datum i dokument narudžbe
- Potvrdu narudžbe
- Datum i dokument ulaska na carinu
- Datum i dokument carinjenja
- Ulazni račun
- Datum i dokument isporuke
- Datum najavljenog kontakta
- Tekstualnu napomenu za vozilo
- Fotografiju (konkretnog vozila ili tipa vozila)
Tipovi vozila se definiraju kao i svaki ostali artikl u aplikaciji. Konkretne instance tipova se definiraju prema potrebi. Vozila se mogu unositi na bilo koji tip dokumenta u aplikaciji: Primke, Pretponude, Ponude, Otpremnice, Izlazni računi,…
Radni nalozi nad vozilima uključuju:
- Broj naloga
- Datum naloga
- Vozilo nad kojim se vrši radni nalog
- Tip naloga (Redovni servis, Priprema vozila, Popravak vozila,…)
- Simptom kvara (registar)
- Opis simptoma kvara
- Razlog kvara (registar)
- Opis razloga kvara
- Djelatnika odgovornog za vozilo
- Datum i vrijeme predviđenog završetka rada
- Stanje kilometar sata
- Podatke o obračunu poreza nad dokumentom (za fakturiranje)
- Tekstualni opis radova
- Opis zatečenih oštećenja
- Opis neodobrenih radova
- Opis izvršitelja radnog naloga
Na svaki radni nalog se mogu vezati stavke materijala i usluge. Za svaku stavku usluge je moguće upisati stavke realizacije usluge: lista djelatnika i vremena rada. Nalozi se mogu direktno fakturirati.